Ηλεκτρονικά βιβλίαΛεξικά & Εγκυκλοπαίδειες
This is the "Ιστοσελίδες" page of the "Επικοινωνία και Σπουδές Διαδικτύου" guide.
Alternate Page for Screenreader Users
Skip to Page Navigation
Skip to Page Content

Επικοινωνία και Σπουδές Διαδικτύου   Tags: internet, διαδίκτυο, επικοινωνία, μαζική επικοινωνία  

Η πύλη καλύπτει τους σπουδαστές σε θέματα Επικοινωνίας και Διαδικτύου
Last Updated: Mar 2, 2017 URL: http://libguides.cut.ac.cy/communication_studies Print Guide

Ιστοσελίδες Print Page
  Search: 
 

Χρήσιμες πηγές στο διαδίκτυο από το διεθνή χώρο

  • Center for Media Literacy (CML)
    the Center for Media Literacy (CML) is an educational organization that provides leadership, public education, professional development and educational resources nationally and internationally. Dedicated to promoting and supporting media literacy education as a framework for accessing, analyzing, evaluating, creating and participating with media content, CML works to help citizens, especially the young, develop critical thinking and media production skills needed to live fully in the 21st century media culture.
  • Association for Education in Journalism and Mass Communication (AEJMC)
    Το AEJMC προωθεί υψηλά πρότυπα για την εκπαίδευση στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία. Περιλαμβάνει πληροφορίες οι οποίες ενθαρρύνουν την ευρύτερη έρευνα στην επικοινωνία και την εφαρμογή μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας στα προγράμματα σπουδών, υπερασπίζεται και διατηρεί την ελευθερία της έκφρασης.
  • UNESCO- Media Development
    UNESCO’s approach to media development includes tailored activities that are context-sensitive, and which also take account of the challenges and opportunities created by the rapidly changing media environment. The special-purpose International Programme for the Development of Communication (IPDC) is a unique multilateral forum in the UN system that mobilises the international community to support media in developing countries through a grant-making process.
  • The American Communication Association (ACA)
    Η ACA ενθαρρύνει την επιστημονικότητα σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης συμπεριφοράς της επικοινωνίας, προωθεί την τελειότητα στην παιδαγωγική της επικοινωνίας, παρέχει φωνή στο νόμο και την πολιτική της επικοινωνίας και παρέχει αξιολογημένες και πιστοποιημένες υπηρεσίες για τα ακαδημαϊκά προγράμματα στη μελέτη της επικοινωνίας.
  • International Communication Association (ICA)
    Η ICA είναι ακαδημαϊκή ένωση για τους επιστήμονες που ενδιαφέρονται για τη μελέτη, τη διδασκαλία και την εφαρμογή όλων των πτυχών της ανθρώπινης και έμμεσης επικοινωνίας.
  • Voice of the shuttle: media studies
    Το Voice of the Shuttle (VoS) είναι μια θεματική πύλη με διαδικτυακό περιεχόμενο στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η σελίδα "media studies" περιλαμβάνει θέματα σχετικά με: θεωρία και ιστορία των μέσων, δημοσιογραφία, τηλεόραση, φιλμ και βίντεο, ραδιόφωνο, κόμικς, κλπ.

Χρήσιμες πηγές στο διαδίκτυο από τον κυπριακό και ελλαδικό χώρο

  • Cyprus Community Media Centre
    Established in 2009, the Cyprus Community Media Centre (CCMC) works to empower civil society organisations and community groups with the tools to communicate their message to a wider audience. Through training and dedicated production support, equipment loan and access to a state-of-the-art production studio, CCMC promotes the benefits of community-based media by giving people the skills to be in control of their own messages.
  • Ινστιτούτο Επικοινωνίας
    Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας είναι μια αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 2002 στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνένωση του επαγγελματικού με τον ακαδημαϊκό χώρο της επικοινωνίας.
  • Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας ( ΕΠΙΕΕ)
    Το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας (ΕΠΙΕΕ) ιδρύθηκε το 1996, στo πλαίσιο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και συνδέεται άμεσα με το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Ιδρύματος.
    Έργο του ΕΠΙΕΕ είναι η συστηματική καταγραφή και η επιστημονικά θεμελιωμένη έρευνα πάνω σε θέματα που αφορούν το επικοινωνιακό πεδίο της σύγχρονης κοινωνίας.
  • Παρατηρητήριο για την κοινωνία της πληροφορίας
    Το Παρατηρητήριο για την ΚτΠ αποτελεί τον πρώτο θεσμοθετημένο φορέα παρακολούθησης για την Κοινωνία της Πληροφορίας στην Ελλάδα. Το Παρατηρητήριο επιδιώκει να αναπτύξει αρχείο με τις μελέτες που έχουν διεξαχθεί από ελληνικούς και ξένους φορείς σχετικά με την πορεία της χώρας προς την Κοινωνία της Πληροφορίας. Παρέχει πρόσβαση σε αρχείο μελετών, παρουσιάσεων και βέλτιστων πρακτικών.

Αναζήτηση πηγών στο διαδίκτυο- Τι να προσέξετε

Η ηλεκτρονική διεύθυνση (URL) μιας ιστοσελίδας μπορεί να σου δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την αξιοπιστία της. Για παράδειγμα​: 

  • ac/ .edu : αναφέρεται σε ακαδημαϊκό ίδρυμα​ 
  • ​co/ .com : αναφέρεται σε εμπορικές ιστοσελίδες 
  • gov : πηγές από κυβερνητικές ιστοσελίδες 
  • org : μη κυβερνητικοί οργανισμοί, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί

Είναι σημαντικό να ελέγχετε την ιστοσελίδα για:

  1. ακρίβεια: είναι ακριβής η πληροφορία που βρήκες; μπορείς να το επαληθεύσεις;
  2. αξιοπιστία: ποιος είναι ο συγγραφέας; μπορείς να επιβεβαιώσεις τα στοιχεία και την ειδικότητα του;
  3. ενημέρωση: πόσο επίκαιρη είναι η πληροφορία; η ιστοσελίδα είναι ενημερωμένη;
  4. ιδιοκτησία: ποιος ειναι ο δημιουργός της ιστοσελίδας; είναι συνδεδεμένη με κάποιον οργανισμό ή είναι προσωπική ιστοσελίδα; προβάλλονται τα στοιχεία επικοινωνίας;
  5. σκοπός: ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας και σε ποιους απευθύνεται; υπάρχει κάποια τάση ή προδιάθεση;
 

Αξιολόγηση πηγών στο διαδίκτυο (1)

 

Αξιολόγηση πηγών στο διαδίκτυο (2)

© Copyright 2015 Βιβλιοθήκη και Υπηρεσία Πληροφόρησης

Description

Loading  Loading...

Tip