Η ηλεκτρονική διεύθυνση (URL) μιας ιστοσελίδας μπορεί να σου δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την αξιοπιστία της. Για παράδειγμα:
ac/ .edu :αναφέρεται σε ακαδημαϊκό ίδρυμα
co/ .com :αναφέρεται σε εμπορικές ιστοσελίδες
gov :πηγές από κυβερνητικές ιστοσελίδες
org :μη κυβερνητικοί οργανισμοί, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί
Τί είναι σημαντικό να ελέγχετε σε μια ιστοσελίδα;
ακρίβεια:είναι ακριβής η πληροφορία που βρήκες; μπορείς να το επαληθεύσεις;
αξιοπιστία: ποιος είναι ο συγγραφέας; μπορείς να επιβεβαιώσεις τα στοιχεία και την ειδικότητα του;
ενημέρωση:πόσο επίκαιρη είναι η πληροφορία; η ιστοσελίδα είναι ενημερωμένη;
ιδιοκτησία:ποιος ειναι ο δημιουργός της ιστοσελίδας; είναι συνδεδεμένη με κάποιον οργανισμό ή είναι προσωπική ιστοσελίδα; προβάλλονται τα στοιχεία επικοινωνίας;
σκοπός: ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας και σε ποιους απευθύνεται; υπάρχει κάποια τάση ή προδιάθεση;
Η ACA ενθαρρύνει την επιστημονικότητα σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης συμπεριφοράς της επικοινωνίας, προωθεί την τελειότητα στην παιδαγωγική της επικοινωνίας, παρέχει φωνή στο νόμο και την πολιτική της επικοινωνίας και παρέχει αξιολογημένες και πιστοποιημένες υπηρεσίες για τα ακαδημαϊκά προγράμματα στη μελέτη της επικοινωνίας.
Το AEJMC προωθεί υψηλά πρότυπα για την εκπαίδευση στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία. Περιλαμβάνει πληροφορίες οι οποίες ενθαρρύνουν την ευρύτερη έρευνα στην επικοινωνία και την εφαρμογή μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας στα προγράμματα σπουδών, υπερασπίζεται και διατηρεί την ελευθερία της έκφρασης.
the Center for Media Literacy (CML) is an educational organization that provides leadership, public education, professional development and educational resources nationally and internationally. Dedicated to promoting and supporting media literacy education as a framework for accessing, analyzing, evaluating, creating and participating with media content, CML works to help citizens, especially the young, develop critical thinking and media production skills needed to live fully in the 21st century media culture.
Η ICA είναι ακαδημαϊκή ένωση για τους επιστήμονες που ενδιαφέρονται για τη μελέτη, τη διδασκαλία και την εφαρμογή όλων των πτυχών της ανθρώπινης και έμμεσης επικοινωνίας.
UNESCO’s approach to media development includes tailored activities that are context-sensitive, and which also take account of the challenges and opportunities created by the rapidly changing media environment. The special-purpose International Programme for the Development of Communication (IPDC) is a unique multilateral forum in the UN system that mobilises the international community to support media in developing countries through a grant-making process.
Το Voice of the Shuttle (VoS) είναι μια θεματική πύλη με διαδικτυακό περιεχόμενο στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η σελίδα "media studies" περιλαμβάνει θέματα σχετικά με: θεωρία και ιστορία των μέσων, δημοσιογραφία, τηλεόραση, φιλμ και βίντεο, ραδιόφωνο, κόμικς, κλπ.
Χρήσιμες ιστοσελίδες από τον κυπριακό και ελλαδικό χώρο
Established in 2009, the Cyprus Community Media Centre (CCMC) works to empower civil society organisations and community groups with the tools to communicate their message to a wider audience. Through training and dedicated production support, equipment loan and access to a state-of-the-art production studio, CCMC promotes the benefits of community-based media by giving people the skills to be in control of their own messages.
Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας είναι μια αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 2002 στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνένωση του επαγγελματικού με τον ακαδημαϊκό χώρο της επικοινωνίας.
Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποτελεί επιτελικό φορέα του ελληνικού δημοσίου που υπάγεται στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στοχεύει στην ψηφιοποίηση του ελληνικού δημοσίου, την αύξηση της παραγωγικότητας στη δημόσια διοίκηση μέσω αυτής και της διαλειτουργικότητάς της.