Skip to Main Content
Main site homepage

Λογοκλοπή

Μάθε πώς να αποφεύγεις τη λογοκλοπή για ποιοτικές εργασίες

Παραδείγματα λογοκλοπής

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα λογοκλοπής. 

even in the case where an author has submitted the same paper to two different journals on the same day, it might be argued that the author could justify publishing the paper twice, if the two journals to which the paper has been submitted are in very different disciplines (and therefore have different audiences), and if the recommendations from the Editor/reviewers results in substantial changes to the manuscript.

 Η απουσία εισαγωγικών (" ") στην πιο πάνω φράση καθώς και της μη αναφοράς της πηγής αποτελεί παράδειγμα λογοκλοπής

 

"it is clearly unacceptable to submit the same paper to two different journals with the intention of the paper being perceived as two separate, original pieces. The issue here is not with the paper being published twice, but with the author’s intention to deceive ... that each paper is an original work"

X  Ενώ η χρήση εισαγωγικών (" ") στην πιο πάνω φράση υποδηλώνει ότι τα λόγια ανήκουν σε άλλο συγγραφέα εντούτοις θεωρείται επίσης λογοκλοπή αφού ούτε σε αυτή την περίπτωση έγινε αναφορά στο συγγραφέα

 

"preventing self-plagiarism is a responsibility that extends beyond the individual author; however, at the submission stage, it is the author who needs to take primary responsibility for both the paper’s originality and its academic integrity" (Bretag and Mahmud, 2009, p.195)

✔  Η χρήση των εισαγωγικών και της παραπομπής της πηγής ταυτόχρονα θεωρείται σωστή τακτική για αποφυγή της λογοκλοπής.

Προσοχή! Όταν δανειζόμαστε αυτούσια τα λόγια του συγγραφέα δηλώνουμε και τη σελίδα από την οποία αντιγράψαμε το κείμενο

 

Μια τακτική που επικρατεί ανάμεσα στους ερευνητές είναι η υποβολή νέου άρθρου με επιπλέον προσθήκες βασιζόμενο σε δεδομένα προηγούμενης δημοσιευμένης έρευνας (Bretag and Mahmud, 2009).  

✔  Η αναφορά στο παραπάνω παράδειγμα κρίνεται απαραίτητη  ενώ η χρήση των εισαγωγικών θεωρείται περιττή αφού πρόκειται για παράφραση της σκέψης των συγγραφέων.

 

Πηγή: Bretag, T., & Mahmud, S. (2009). Self-plagiarism or appropriate textual re-use? Journal of Academic Ethics, 7(3), 193–205. http://doi.org/10.1007/s10805-009-9092-1

© Copyright Βιβλιοθήκη και Υπηρεσία Πληροφόρησης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου