Skip to Main Content
It looks like you're using Internet Explorer 11 or older. This website works best with modern browsers such as the latest versions of Chrome, Firefox, Safari, and Edge. If you continue with this browser, you may see unexpected results.

Πρόγραμμα Πληροφοριακής Παιδείας - LIS 100S: Επιστημονικά περιοδικά

Γιατί να διαβάσω επιστημονικά άρθρα;

Όταν έχω να κάνω μια εργασία θα πρέπει να ανατρέξω σε επιστημονικά άρθρα μέσα από τις συνδρομές της Βιβλιοθήκης μου επειδή:

  • έχουν μελετηθεί και γραφτεί από επιστήμονες
  • έχουν αξιολογηθεί από ομότιμους (peer-reviewed)
  • έχουν ελεγχθεί για την ποιότητα και την εγκυρότητα τους

 

 

      Summary of the peer review process

Source: Youssef, Mohamed. (2012). Peer review of manuscripts submitted to medical journals. Middle East Fertility Society Journal. 17. 139–143. 10.1016/j.mefs.2012.04.006. 

 

Δομή επιστημονικού άρθρου

 

                                            

                                                                      

      

 

 

Δομή-μορφή

Ένα επιστημονικό άρθρο έχει συγκεκριμένη δομή:

  • περίληψη & λέξεις κλειδιά
  • εισαγωγή - ανασκόπηση βιβλιογραφίας (θεωρία, ορισμοί, προηγούμενες έρευνες, παράθεση πηγών)
  • σκοπός - ερευνητικά ερωτήματα / υποθέσεις
  • μεθοδολογία έρευνας
  • αποτελέσματα έρευνας & σχολιασμός αποτελεσμάτων
  • περιορισμοί έρευνας & μελλοντικά βήματα
  • συμπεράσματα - επίλογος

 

Συγκεκριμένη μορφή:

  • αναφορές και λίστα βιβλιογραφίας βάσει προτύπου
  • γραμματοσειρά, κεφαλίδες & υποκεφαλίδες
  • πίνακες και διαγράμματα

Χαρακτηριστικά επιστημονικού άρθρου (1)

Χαρακτηριστικά επιστημονικού άρθρου (2)

© Copyright 2020 Βιβλιοθήκη και Υπηρεσία Πληροφόρησης